Sakso cektirmek tasak yalatmak - Sakso Cektirmek Sakso Cekmek Turbanli
Advertisement
Advertisement

Sakso cektirmek tasak yalatmak

Sakso çektirmek ve tasak yalatmak

Sakso çekmek istiyen bundan keyif alan veya sakso cekmek istiyen deneyimli veya deneyimsiz genç kız veya kadın arıyorum. Dış görünümden ziyada güzel zaman geçirebilmek daha önemli.Balıketi ve kilolu kadınlar daha cekici gelmekle beraber 20 -40 yaş aralığında sevgilim olmasını isterdim. Günübirlik bir iliski pesinde değilim ama hayat karsımıza kimi çıkarır uyumlu olabilirsek uzun süreli guzel bir ilişki arıyorum.

Cinsellik de sınırım yok Anal seks, am yalamak, göt deliğini yalatmak ve keyifle sikebileceğim bir hatun, sevgili arıyorum. Cinselliğin sınırlarında beraber belirliyelim. Kişisel bakına özen gösteren fantezi dünyası yani cinsellikle ilgili hayalleri olan düzgün karekterli birisi evli veya sevgilisi olasa da gizli bir dünya kurmak istiyen cesaur bir kadın.

Türbanlı Türbansız Genç veya Olgun Bekar veya Evli Olması önemsiz.

Türbanlı hatunlar genç veya olgun ne olursa olsun izlediğim videolar da ve deneyimlerime göre sakso çekmeyi daha fazla sevmeleri ve daha ateşli olmaları.

Türbanlı olması şart değil tabiki istekli olması önemli.

Evli kadınlarla beraber olmayı daha çok isterim. Bunun iki sebebi var, birincisi tecrubeli ve erkege nasıl davranacaklarını bilmeleri ve ikincisi de gizlilik onlar içinde önemli olduğundan daha güvenilirler.

Benim için gizlilik çok önemli evli ve olgun yaşta bir erkeğim. Bunun bilincinde olan kızlar ve kadınlar iletişime geçsinler. Ateşli istekli olgun evli kadınlar daha fazla cezbediyor. Kimseden telefon numarası veya gercek ismini ögrenmek istemiyorum ve gerçek ismimi ve telefon numaramı paylaşmıyorum. Belki zamanla aramızda bir güven olursa paylaşırım.


Sadece görüsmek istiyen kadınlar mesaj atsınlar.



Adınız:

Mail Adresiniz: *

Mesajınız: *


Tulis Komentar
Tutup Komentar

0 Response to "Sakso cektirmek tasak yalatmak"

Yorum Gönder

İletişime gecmek için mesaj formunu kullanın.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel