Hayalimdeki Kadin - Sakso Cektirmek Sakso Cekmek Turbanli
Advertisement
Advertisement

Hayalimdeki Kadin

Hayalimdeki Kadın

Bu kadar güzel ve istekli sakso çeken bir kadın evlenmem gerekiyordu. Yanlış yaptık. Hala bir sekilde ayrılıp yeni eşimle doyasiya sakso çektirip sonrasında evlenmek, şeytan dürtüyor. Sakso çekmek ve budan keyif alan bir sevgili arıyorum. Her sey bir yana sakso cekmekten keyif alan bir sevgilim olsun diye yıllardır arıyorum.




Hatta sakso cekmeyi gercekten seven bir kadına veya kıza ücret de ödeyebilirim. Ne kadar öderim bilemiyorum ama ilgilenen kızlar iletişime gecebilir. Ama gercekten iyi sakso cekmeli ve sakso cekmeyi sevmeli

Iletisime geçtiginizde 
  • Kendinizi kısaca tanıtınız
  • Tamamen karşılıklı gizli kalmalı o nedenle mail üzerinden iletisimde kalma taraftarıyım
  • Uzun süreli birini daha çok arıyorum.Guven ve gizlilik onemli.
  • Sadece Istanbul anadolu yakasından birisi ile tanışmak istiyorum.
  • Sakso çekmeyi sevmeli yoksa mail atmana gerek yok


Adınız:
Mailiniz: *
Mesajınız: *

Tulis Komentar
Tutup Komentar

0 Response to "Hayalimdeki Kadin"

Yorum Gönder

İletişime gecmek için mesaj formunu kullanın.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel